pruik

Mens én pruik als hoofdzaak

‘Een tijdje geleden kwam ik een klant van me tegen. Ze straalde helemaal en vertelde me: ‘Niemand ziet dat ik een pruik op heb. Ik hoor alleen maar ‘Wat zit je haar goed!’. Dáár doe ik het uiteindelijk voor.’ Aan het woord is atelierhouder Marianne van Dijk. Zij vindt het belangrijk om de mensen die in haar haaratelier komen een lichtpuntje te geven.

Moeilijke tijd

‘Mijn klanten gaan een lastige periode door. Zij hebben te maken met iets, waardoor ze hun haar verliezen. Dat kan een ziekte zijn, zoals kanker of een hormonale ziekte. Het is onze taak om ervoor te zorgen dat mensen in een aangename sfeer goed en professioneel worden geholpen om vervolgens tevreden naar huis te kunnen gaan. In ons haarwerkatelier hebben klanten volledige privacy. Tijdens een afspraak bij ons is verder niemand aanwezig. Zo is er alle ruimte voor de klant en de eventuele partner.’

Haarwerk en meer

Bij Marianne kan men terecht voor goede service en het juiste advies. ‘Ik ben aangesloten bij de ANKO en ben dus een gespecialiseerd en gecertificeerd haarwerker. Over de zorgverzekering hoeven mijn klanten zich zo min mogelijk zorgen over te maken. Wij hebben contracten met alle zorgverzekeraars en we doen de declaratie voor de klanten.’

‘Alle ruimte voor de klant en de eventuele partner’

Nazorg

‘Wanneer de klant een mooi haarwerk aangemeten heeft gekregen, dan kan die ook voor nazorg en onderhoud in het haaratelier terecht. Op verzoek kunnen wij de pruik wassen of stylen. Of allebei.’

Overig aanbod

Naast een mooi haarwerk kan men bij Marianne terecht voor:

  • Hulp en specialisatie bij allerlei haar- en hoofdhuidproblemen
  • Mooie bandana’s voor élk seizoen
  • Producten van Mediceuticals, CBD en Beauty Pillow
  • Een garantie van zes maanden op het haarwerk en een onderhoudspakket
Datum: 30 november 2017